Výměna a vrácení zboží


Stalo se vám, že zboží nesedí tak, jak jste si představovali, nebo se vám snad produkt nelíbí? I to se může stát, ale nemáte se čeho bát. V takovém případě zboží můžete jednoduše vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení.

Vrácení zboží

Zboží, které vracíte, musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení takto vzniklé škody. 

Zboží stačí odeslat doporučenou zásilku s kopií faktury na naši adresu:

Pet Lovers s.r.o.
Velké Kunratické 1310/10
148 00 Praha 4

Poštovné hradí adresát. 

Vrácení peněz

Zboží nevyměňujeme, pouze vracíme peníze na uvedený bankovní účet.

Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Ponechte si podací lístek do té doby, než vám od nás přijde potvrzení, že jsme balíček přijali.

Potřebujete jen jinou velikost?

V případě, že potřebujete jinou velikost,  napište nám email na info@hipdog.cz, kde se s vámi domluvíme na dalším postupu. Nové zboží vám bude odesláno jakmile dorazí vrácená zásilka. V případě, že si vyberete dražší zboží (například větší velikost), rozdíl v ceně doplatíte. Pokud si vyberete levnější zboží, bude vám rozdíl proplacen obratem na váš bankovní účet.

Reklamace

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět e-mailem na info@hipdog.cz a zároveň zašlete zboží doporučeně na adresu:

Pet Lovers s.r.o.
Velké Kunratické 1310/10
148 00 Praha 4

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. Stáhněte si náš vzorový formulář.

Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět a zašleme doklad o přijetí reklamace. Všechny reklamace vyřizují naši zaměstnanci ve spolupráci s dodavatelem.

Zboží nevyměňujeme, pouze vracíme peníze.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

V případě, že kurýr doručí balíček, který jeví známky poškození, doporučujeme jej nepřejímat. V případě, že i přes poškození balíček převezmete, podepište dopravci formulář o převzetí poškozeného balíčku. Pokud tento krok neučiníte, nebude na pozdější reklamace z důvodu poškození během přepravy brán zřetel. Děkujeme za pochopení.

 

Zaregistrujte se a získejte 20% slevu na první nákup. Při placení stačí zadat tento promo kód: HIPDOG20